tirsdag 27. oktober 2009

ting som virker

Det er vanskelig å lese høyt, men jeg kan prøve.

Kanskje jeg må gjøre det et annet sted?

Nei nå glemte jeg det jeg skulle lese.

OK.

Nå går det kanskje bra.

Jeg tror det går fint nå.

Ting som virker:

Å løpe når det regner og prøve å råke sølepyttene på hvert hopp.

Ta den første banen som kommer og gå av der man vil.

Gå til et høyt sted å se utover.

Smake på godterier man ikke har sett før.

Lese tegneserier i parken.

Dekke på bordet før frokost og spise lenge.

Gå på biblioteket for å lukte.

Ringe mormor.

Besøke noen man ikke har sett på lenge.

Drikke kaffe midt på dagen, og lese Aftenposten.

Gå i platebutikken og høre på en plate med fint cover eller noe som man kanskje har hørt om eller noe man lurer på hva er.

0 comments:

Legg inn en kommentar