torsdag 26. november 2009

tjuesjettenovembertotusenogni

Ja... Så ser det ut som at vi har mistet Flat Eric. Han tok seg sikkert bare en liten tur.
Uansett. Navnet mitt er Cookie Monster. Jeg er et kakemonster og trives med det. Når jeg ikke spiser kake så jobber jeg som vaktmester for Flat Eric. Selv om det ikke er like morsomt som å spise kaker så trives jeg. Og nå kan det se ut som at jeg også skal passe sjappa mens sjefen er borte. Selv om lappen han la igjen var noe utydelig. Jeg skal i alle fall gjøre mitt beste og forsøke å være litt balansert. Selv om det er veldig fristende å snakke om kaker.

Også skal jeg se om jeg kan lure meg til å gjøre noe med de utrolig kjedelig titlene sjefen bruker. Det kommer av og til ganske tydelig frem at sjefen ikke er spesielt kreativ. Derav navnet, går jeg ut ifra...

Vel, vel. Når det er sagt, så er det jaggu tid for en kveldskake.

0 comments:

Legg inn en kommentar